Ja, absolut! Dom billigare är ju 'dumb' styli (passiva), o dom dyrare är blåtand. Ink är Windows-varianten av Sketch, och Fineline 3 är uppdatering på deras gamla Fineline-serie (lite billigare, och något sämre specs). Sen har dom ju hela Intuos Creative-serien också (tex Intuos Creative Stylus 2), men den är på väg att gå ut tror jag.
Dock ska det vara typ samma teknik i alla deras smart-styli. Det som gör Sketch lite nice är att den är lite mer fokuserad på att rita/måla/skissa, och att den (kanske gäller för andra modeller också) ska vara system-wide, dvs man kan använda den som generell stylus (alltså inte bara i speciella appar).
Edit: Sen kan nämnas ett par problem som folk verkar ha med Wacoms smart-styli + iOS: 1: Långsamt ritade raka linjer kan bli 'wobbliga'. 2: Strecket kan hamna rakt under där pennan börjar smalna av istället för precis vid spetsen, vilket gör att det blir ett offset när man vinklar pennan mycket. I vissa fall verkar det som att det går att 'kalibrera in' vilken lutning man oftast håller pennan i.
Dessa problem har användare noterat i olika grad för alla deras smart-modeller som jag förstått det.
Edit 2: Jag har fått svar från Inet om ETA på Sketch:en, dom skriver:
Hej,
Denna är precis släppt så vi inväntar ETA till Sverige från distributör. Vi borde ha ett datum inom två veckor.
Ha en bra dag!
Edit 3: Ligger nu på 799:-, fortfarande bra pris.