Jag är i högsta grad idel öra och uppskattar verkligen hjälp med länkar som du skickar. Då förstår jag inte hur du samtidigt kan slänga ur dig. Varför frågar du inte dina kompisar hur de har gjort, där har du säkerligen väldigt bra svar...?
Av vilken anledning skulle jag göra det som funkat i alla år utan klagomål från dom eller mig.
I detta inlägg har du bifogat två länkar. Varför då kan man ju undra. Enligt dig går inte det.. Det spelar väl ingen roll om det är instruktioner från 99 eller färdigprossessade och komprimerade Blenderfiler genom Vimeo eller YouTube vars videolänkar går alldeles utmärkt att bifoga i mejl, flera miljoner varje dag. Så du får ursäkta mig. Lägg dina glas i en sovsäck innan dom går sönder.
Jag vill absolut ha dig som tråddeltagare men sluta upp att släng skit omkring dig. Alla vet att det inte går att bifoga råfiler i mejl, det är det heller ingen som påstått. Man måste gå igen en processor (Mycket bra namn) Man stoppar in en råfil i ena ändan som efter några minuter kommer ut som färdig Videofilm med länk och allt.
Min fråga blir således för 511 gången. Jag vill köpa en egen (Prossessor) som gör om mina råfiler till videofilmer med egen länk. När mottagaren öppnar min bifogade länk i inkommet mejl så dyker bara videofilmen upp med bästa resolution och kvalitet. Ingenting annat och den text jag skrivit in i mejlet. Är de så svårt att fatta. Det är en miljard människor varje dag som gör detta och ni har aldrig hört talas om det. Hjälp jag tror jag drunknar.
Vimeo Pro skryter med att deras processor minsann förbättrar kvalitet på råfiler under tiden den processar, ifall den gjorts med fel instruktioner. Hittills har mina inställningar i Blender vunnit över Vimeos. Självklart är det mitt jobb som skall synas i filmerna.
För mig är allt detta självklara saker 2017.