Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

I tunes på win. brännarproblem

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Lund
  • 2003-10-25 20:29

har en kollega som frågar om Itunes på windows, han vet att jag kör Mac men när jag talade om att det finns många duktiga människor på både mac och pc på detta forum som kanske har en lösning fick jag detta mail.

Problem med att bränna från Itunes vilket han vill kunna eftersom det programmet är så smidigt.
Här kommer frågan

I have iTunes and Windows XP Pro. Everything works fine until I will burn a playlist to a CD. It is okay to burn a audio-cd. But when I try to burn a MP3- or Data-CD i get a message that tells me that iTunes has run into a problem and must quit.
The signature of the error looks like this:
AppName: itunes.exe AppVer: 4.1.1.54 ModName: itunes.exe
ModVer: 4.1.1.54 Offset: 002e8503

Andra brännarprogram funkar men inte Itunes
Några ideer?

• Medlem
  • 2003-10-25 21:33

Apple stödjer bara vissa brännare. Min brännare från LG fungerar inte... Samma sak gäller för vissa speciella CD-läsare som inte fattar att man stoppar in en audio-cd i iTunes...

Vi får hoppas att de fixar det här snart. Mer om detta kan du läsa på apples diskussions-forum.

• Medlem
  • Göteborg
  • 2003-10-25 21:48

Är inte detta ett perfekt tillfälle att få honom att köpa en Mac. Stå på dig miro.

• Oregistrerad
  • 2003-10-26 01:37

Se till att alla andra brännarprogram definitivt är avstängda också. På min PC snurrar Nero igång så fort man stoppar in en tom CD, då får man avsluta det först, sedan funkar det fint att bränna med iTunes.

• Medlem
  • Lund
  • 2003-10-26 10:37

Om vi läser texten så kan han bränna audio cd med Itunes, brännaren svarar,
men det är när han skall bränna i annat format som enl Apple stödjs, som mp3 eller data cd, då uppstår problem med felmeddelande

1
Bevaka tråden