Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Youtube Red har gett användare en reklamfri Youtube-upplevelse sedan 2015. Men vi i Sverige inte fått ta del av denna tjänst ännu. Men det är något som kan komma att ändras senare i år.
Var finns det reklam nu då? I något exklusivt videomaterial? Har aldrig råkat ut för sådant. Konstigt att betala för att lösa ett icke problem. (think)
Var finns det reklam nu då? I något exklusivt videomaterial? Har aldrig råkat ut för sådant. Konstigt att betala för att lösa ett icke problem. (think)
Ett givet köp för mig, är så jäkla trött på reklamerna som spelas upp både före och mitt i YT-klippen. Men då ryker nog Spotify eller Apple Music som jag också prenumererar på.
Youtube Red har gett användare en reklamfri Youtube-upplevelse sedan 2015. Men vi i Sverige inte fått ta del av denna tjänst ännu. Men det är något som kan komma att ändras senare i år.
Jag får reklam jämt jämt jämt (ungefär sååå ofta) och kan tänka mig att betala. Google Play är OK men inte avgörande, har redan familjeabonnemang på Apple Music.
Bara att de ca 10 USD/må inte blir 129:-/månad i Sverige...