Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Ett flertal flitiga Google-användare har fått en inbjudan att testa den svenskspråkiga versionen av Google Assistant, eller Google Assistent som den heter på svenska.
Jag längtar efter detta! Mest för att det kommer vara sparken i baken jag behöver för att köpa mig en Google Home. Det ska även bli kul att vi får mer än en röstassistent på svenska. Pepp!
Att det tydligare kommer synliggöra att Siri/Apple ligger efter och om nu Google får upp farten på sin assistent så kan det bli svårt för Apple att någonsin hinna i fatt. Typ som med kartor.
Att det tydligare kommer synliggöra att Siri/Apple ligger efter och om nu Google får upp farten på sin assistent så kan det bli svårt för Apple att någonsin hinna i fatt. Typ som med kartor.
I grunden håller jag helt med. Det är väl bara så att vad det gäller Apple så styr känslor och önskningar tankarna på något ologiskt sätt. Jag stör mig te.x på att inte Apples karor når upp till Google Maps. Även om det det enbart betyder något när jag använder Car Play. Om man nu inte tänker på hur insamlad data används...
Ursprungligen av kenjon:
Apple har väl varit uträknade många gånger under tidens lopp....