Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Google släpper byggsatser för smarta hemmet

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Google gillar kartong, och börjar sälja två byggsatser för det smarta hemmet. En högtalare och en kamera med en Raspberry Pi som hjärta och Googles mjukvara, kan det vara något?

Läs hela artikeln här

Vad räknas som smarta hemmet? Är inte allt som gör livet lättare och lite smartare smarta hemmet? Då har ju jag börjat för länge sedan. Sådant har jag pillat med länge. Även om jag inte köper färdiga lösningar. Lite pill vill jag dock ha kvar! Hatar att lita på andra som gör jobbet sämre än jag

Ursprungligen av SweSG:

Vad räknas som smarta hemmet? Är inte allt som gör livet lättare och lite smartare smarta hemmet? Då har ju jag börjat för länge sedan. Sådant har jag pillat med länge. Även om jag inte köper färdiga lösningar. Lite pill vill jag dock ha kvar! Hatar att lita på andra som gör jobbet sämre än jag

Känns ju ofta som det är elektroniskt på något sätt.

Ursprungligen av Redaktionen:

Google gillar kartong, och börjar sälja två byggsatser för det smarta hemmet. En högtalare och en kamera med en Raspberry Pi som hjärta och Googles mjukvara, kan det vara något?

Läs hela artikeln här

Såg inget om IP-klassning här

De har ju sålt ett AIY Voice Kit ett bra tag. Det nya med det kitet är väl att Raspberryn nu ingår?

1
Bevaka tråden