Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Så var det dax igen då. Jag tänkte länka till en bild av mitt senaste inköp o bilden ligger i min Dropbox. Har för mig att jag ska ta bort ngt ut länken men vad minns jag inte för jag användef inte forumet längre så ofta som jag brukade.
Så var det dax igen då. Jag tänkte länka till en bild av mitt senaste inköp o bilden ligger i min Dropbox. Har för mig att jag ska ta bort ngt ut länken men vad minns jag inte för jag användef inte forumet längre så ofta som jag brukade.
Jag brukar ladda upp bilder på imgur.com. Ligger väldigt länge där. Jag postar väldigt mycket bilder i olika trådar så har också undrat var man ska ladda upp bilder. Inte så snyggt när bilder i en tråd börjar försvinna.
Apropå det så är det ganska irriterande att man inte kan ta en bild med iPhonen och lägga till den i ett inlägg, för då är den minsann för stor för det här forumet.