Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
"I dagsläget har Homepod som bekant stöd för endast en timer åt gången vilket till exempel försvårar mer avancerad matlagning i köket än makaroner och falukorv."
Hur fixade man mer avancerad matlagning förr i tiden när prylar som Homepod inte fanns?
"I dagsläget har Homepod som bekant stöd för endast en timer åt gången vilket till exempel försvårar mer avancerad matlagning i köket än makaroner och falukorv."
Hur fixade man mer avancerad matlagning förr i tiden när prylar som Homepod inte fanns?
Om du kollar på hur maten var som serverades i svenska hem förr i tiden så kommer du tacka gud/Jobs för att prylar som Homepod(med en eller flera timers) finns..?
- Hej Siri. Hur länge ska jag steka falukorven?
- Det här hittade jag på webben om ”Hur länge ska jag steka falukorven”.
…
…
…
- Hej Siri. Vänta. Jag behöver koka makaroner också.
- Vilken typ av företag söker du?
Jag tror det var bättre förr när man kunde laga mat utan digitala assistenter och med en enda timer.