Lite detta jag var inne på för några dagar sedan i en annan tråd. Skrivs det inga nyheter om t.ex. Mac/Apple utan bara är om mobiler, smarta prylar så rymmer folket till andra ställen. I alla fall folk som inte är intresserad av det.
Vilka nyheter om Mac ska redaktionen skriva om som du tycker dom missat ? Ge exempel, menar du skvaller eller vad syftar du på ? Redaktionen kan ju inte hitta på saker för sakens skull
Jag personligen tänka sig en gammal macnörd har också börjat inse att Apple är en del i ett större perspektiv nu i dagens läge eftersom Apple är så mycket mer än renodlade datorer som var fallet i slutet på 90-talet, början 2000 - talet. När Jobs var som hetast då fanns det mer att skriva om helt klart hårdvarumässigt och mjukvarumässigt.
iPhone står idag ju för merparten av Apples intäkter inte så mycket datorer längre, inga revolutioner på gång när det gäller hårdvara eller utveckling på laptop- stationära datafronten. Nästan så man vill säga att iPhone är Apple lol..... jag vet men lek med tanken bara...
Sen varför ska 99.se upprepa och omskriva redan publicerade amerikanska macrumors rykten och artiklar när dom redan publicerats på andra amerikanska siter ?
Nej vi får nog inse att "THE GOOD OLD DAYS" are gone. Om man inte gillar det och inte vill inse det så finns väl svenska Mac World inte svårare än så