Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Jag har varit i butiken vid Apple Park ja. Den har lite t-shirts, kepsar och tygpåsar man kan köpa i ena delen. Kaffekoppen köpte jag istället i butiken vid deras gamla huvudkontor på 1 Infinite Loop som har ett lite annat utbud av grejer. Det är bara en kort resa mellan med taxi.
Butikerna i sig är inget särskilt att se. Typiska "galleria"-butiker med bord som ställer ut deras vanliga produkter. Men det finns som sagt ett mindre utud med specialgrejer (som t-shirtar och koppar).
Jag har varit i butiken vid Apple Park ja. Den har lite t-shirts, kepsar och tygpåsar man kan köpa i ena delen. Kaffekoppen köpte jag istället i butiken vid deras gamla huvudkontor på 1 Infinite Loop som har ett lite annat utbud av grejer. Det är bara en kort resa mellan med taxi.
Butikerna i sig är inget särskilt att se. Typiska "galleria"-butiker med bord som ställer ut deras vanliga produkter. Men det finns som sagt ett mindre utud med specialgrejer (som t-shirtar och koppar).
Ah, du hann åka innan jag hann se ditt första inlägg. Jaja, tur du tog dig till bägge. Håller med, Infinite Loop hade roligare grejer än Apple Park-butiken.
Va tog du för färger på kopparna? Velade mycket, men blev de mörka till slut.
Ah, du hann åka innan jag hann ditt första inlägg. Jaja, tur du tog dig till bägge. Håller med, Infinite Loop hade roligare grejer än Apple Park-butiken.
Va tog du för färger på kopparna? Velade mycket, men blev de mörka till slut.