Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Google sammanfattar Android-årets bästa

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Rikslövet
  • Stockholm
  • 2018-12-03 10:33

Google har presenterat årets bästa innehåll i Google Play Store, allt från appar till film, musik och böcker presenteras där. Vinnarna delas in i kategorierna Mest underhållande, Okända pärlor, Personlig utveckling och Daglig hjälp.

  • Mest underhållande inkluderar appar för video, musik och podcaster. Exempel: Neverthink, TikTok och Scout FM.

  • Okända pärlor blandar friskt och innefattar bland annat appar för att anteckna drömmar, AR-baserat ritande och lära sig spanska med hjälp av musik. Exempel: Unfold, Just a Line och Luci.

  • Personlig utveckling innefattar appar för olika typer av personlig utveckling, bland annat programmering, meditering för den skeptiske och rena träningsspelar. Exempel: Mimo, Masterclass och Drops.

  • Daglig hjälp innefattar appar som hjälper till i vardagen, vilket innefattar allt från recept-appar till appar som ger dig pengar tillbaks om priset sjunker på en vara du köpt (lär enbart gälla amerikanska marknaden), app för att skapa grafiska posters, med mera. Exempel: Canva, Notion och Tasty.

Har ni använt några av dessa? Jag har inte använt en enda, många av dessa är riktade mot den amerikanska marknaden men många är också internationellt aktuella. Jag är väl kanske inte så het på att bli underhållen, utveckla mig personligt, utforska gömda pärlor eller ha det smidigt i vardagen

Källa: Google

Jag har använt Canva väldigt mycket på min iPad för att skapa posters och liknande. Anser att den appen är väldigt smidig att använda.

1
Bevaka tråden