Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Flera konton på Instagram

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Vänersborg
  • 2019-01-07 18:36

Jag behöver ytterligare ett Instagramkonto för ett företagssidoprojekt.

Om jag fixar ett nytt med annat telefonnummer och mailadress - går det ändå, för andra, att se de båda kontonas kopplingar?
Konto A har sina kontakter och följare (som hängt på via mina kontaktuppgifter).
Konto B ska över huvud taget inte kunna kopplas för de följare jag redan har.

Ber tusen gånger om ursäkt om jag lägger denna fråga i fel kategori !!!

Senast redigerat 2019-08-07 14:11

Vad menar du med koppling? Har du ingen relation mellan kontona så ser jag inte att de ska kunna höra ihop på något sätt

https://business.instagram.com/getting-starte...

Jag har hand om ett konto utöver mitt privata och har aldrig märkt någon koppling mellan dom.

  • Medlem
  • Vänersborg
  • 2019-01-08 16:15
Ursprungligen av barbapappa_86:

Vad menar du med koppling? Har du ingen relation mellan kontona så ser jag inte att de ska kunna höra ihop på något sätt

https://business.instagram.com/getting-starte...

Vänner/bekanta började följa mig på mitt befintliga Instagramkonto. Jag förmodade att det var för att jag vid registreringen angav telefonnummer och mailadress och att systemet hittade denna koppling till kontakter.
När jag nu ska starta ett extra konto så vill jag inte att vänner/bekanta ska se att det är mitt konto öht. Därför frågar jag om det finns någon risk för kontakt/koppling mellan kontona.
Attans så svårt att förklara vad jag menar. Dock förmodar/hoppas/tror jag att annat telefonnummer/mailadress omöjliggör någon koppling till första kontots följare.

Tack för hjälpen - och länken.

Ursprungligen av kimsen:

Vänner/bekanta började följa mig på mitt befintliga Instagramkonto. Jag förmodade att det var för att jag vid registreringen angav telefonnummer och mailadress och att systemet hittade denna koppling till kontakter.
När jag nu ska starta ett extra konto så vill jag inte att vänner/bekanta ska se att det är mitt konto öht. Därför frågar jag om det finns någon risk för kontakt/koppling mellan kontona.
Attans så svårt att förklara vad jag menar. Dock förmodar/hoppas/tror jag att annat telefonnummer/mailadress omöjliggör någon koppling till första kontots följare.

Tack för hjälpen - och länken.

Skapade du ett till konto? Hur gick det med detta?

1
Bevaka tråden