Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Mycket tyder på att Apple kommer att släppa tre iPhone-modeller i höst

Tråden skapades och har fått 15 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Precis som förra året ser det ut som att Apple har planer på att lansera totalt tre iPhone-modeller i höst. En uppföljare till iPhone XS, iPhone XS Max och iPhone XR.

Läs hela artikeln här

Namn? iPhone X$? ?

Ursprungligen av Zeugma:

Namn? iPhone X$? ?

Hahaha!

Ingen SE2 - ingen affär.

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2019-07-24 09:18

iPhone X tycker jag är den bästa de har gjort, lagom stor (kompromiss förstås mellan stor, lättläst skärm, och "litet" format. Det lutar åt att den får hänga med ännu ett år...

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2019-07-24 10:13

Verkar vara en enkel årlig uppdatering. Men S än ny modell. Samtidigt passar det mig som köpte en XS förra året. Den är jag supernöjd och har tänkt ha i 3 år. Att jag sedan säkert åker dit på att byta nästa år vet jag innerst inne, men det vore ju kul om det då kommer lite mer nyheter..?. Hustruns kontrakt på sin 8:a går ut i augusti, så där blir det väl ett trevligt byte.

Ursprungligen av kenjon:

iPhone X tycker jag är den bästa de har gjort, lagom stor (kompromiss förstås mellan stor, lättläst skärm, och "litet" format. Det lutar åt att den får hänga med ännu ett år...

Måste hålla med fast jag har varit grymt inbiten på en SE2 men det är väl en önskedröm, hur som har jag börjar gilla de större formatet nu när man har vant sig med en 7.

Får hoppas kommande modell har fingerprint i skärmen.

Med brist på nya nyheter så vore det fint om Apple sänkte priserna en smula i år ?
-$50 på hela ledet kanske?

Ursprungligen av johan_tanying:

Ingen SE2 - ingen affär.

Hörde från säker källa att den nya SE modellen kommer att baseras på iPhone X. Namnet blir iPhone SE X.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2019-07-25 20:22
Ursprungligen av HåkanE:

Hörde från säker källa att den nya SE modellen kommer att baseras på iPhone X. Namnet blir iPhone SE X.

Och det passerar Apples kvalitetssystem liksom Hondas Fitta.

Ursprungligen av xms67:

Och det passerar Apples kvalitetssystem liksom Hondas Fitta.

iPhone Jazz???

Blir nog fina telefoner, särskilt kameramässigt. Ser inget fel med att Apple skyndar lite långsamt med nya implementeringar eller funktioner.
Många android tillverkare har bråttom med att införa nyheter som ser coola ut på pappret. Men i verkligt bruk kanske är mer irriterande på lång sikt:
https://www.youtube.com/watch?v=Yoyi-jdosg4&t...

  • Medlem
  • Lund
  • 2019-07-27 13:44
Ursprungligen av Laserturken:

Får hoppas kommande modell har fingerprint i skärmen.

Behövs ju inte med FaceID ?

  • Medlem
  • Northwood – Kronoberg
  • 2019-08-04 14:01
Ursprungligen av johnh3:

Blir nog fina telefoner, särskilt kameramässigt. Ser inget fel med att Apple skyndar lite långsamt med nya implementeringar eller funktioner.
Många android tillverkare har bråttom med att införa nyheter som ser coola ut på pappret. Men i verkligt bruk kanske är mer irriterande på lång sikt:
https://www.youtube.com/watch?v=Yoyi-jdosg4&t...

Sämst ever! Låser upp One Plus 7 Pro med en porträttbild på datorn, man tror ju inte det är sant.

Ursprungligen av Cribe:

Behövs ju inte med FaceID ?

Jag skulle gärna ha både och. När i-lands-problemet består i att man inte orkar lyfta upp telefonen för att öppna den, och inte orkar ange en säkerhetskod, så skulle en inbyggd fingeravtrycksläsare i skärmen vara fantastiskt bra att ha. Dock måste den fungera mycket bättre än vad den gör på S10 för att det ska vara värt att ha önskemålet.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2019-08-05 10:58
Ursprungligen av sextontio:

Jag skulle gärna ha både och. När i-lands-problemet består i att man inte orkar lyfta upp telefonen för att öppna den, och inte orkar ange en säkerhetskod, så skulle en inbyggd fingeravtrycksläsare i skärmen vara fantastiskt bra att ha. Dock måste den fungera mycket bättre än vad den gör på S10 för att det ska vara värt att ha önskemålet.

Jag lider av samma i-landsproblem. Ibland på möten är det enklare att låta telefonen ligga kvar på bordet och med ett finger öppna den. Även om face-id klarar extrema vinklar.

1
Bevaka tråden