Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vad vinner jag på att köpa en XR?

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej
Funderar på att köpa mig en iphone XR, men undrar lite vad vinner jag i det stora hela på välja denna istället för en X/XS?

Pengar?

  • Medlem
  • 2019-07-31 21:59
Ursprungligen av Laserturken:

Hej
Funderar på att köpa mig en iphone XR, men undrar lite vad vinner jag i det stora hela på välja denna istället för en X/XS?

Hade jag varit du så hade jag avvaktat någon månad eller två.

Vad du vinner? Inget, men du får en billigare telefon. En rätt konstig fråga tycker jag.

  • Medlem
  • 2019-07-31 22:41

Kan bara hålla med föregående talare, en ny telefon kommer i september, vilket bara är två månader bort. XR har bland annat billigare pris som du nämner men även bättre batteritid. Men jag hade slagit på XS, OLED tycker jag är guld värt.

Ursprungligen av Ljung:

Hade jag varit du så hade jag avvaktat någon månad eller två.

Vad du vinner? Inget, men du får en billigare telefon. En rätt konstig fråga tycker jag.

Jag omformulerar frågan, har XR några fördelar jämfört med X/XS bortsett från priset.

Jag har för mig att batteritiden är bättre...

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2019-08-01 09:31

Kan du vänta tills i höst så vänta. Annars vinner du väl tre saker, Pengar, batterikapacitet och större skärm.

  • Medlem
  • Bästkusten
  • 2019-08-01 14:20
Ursprungligen av Laserturken:

Hej
Funderar på att köpa mig en iphone XR, men undrar lite vad vinner jag i det stora hela på välja denna istället för en X/XS?

Hur svårt kan det vara? Jämför iPhone

Ni som har en XR upplever ni den som tung rent allmänt eller om man jämför med tex X/XS?

1
Bevaka tråden