Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Mac Book säger - köp en Surface

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Microsoft i Australien har släppt en ny reklamfilm där de jämför en MacBook med en Surface Laptop 2.

Läs hela artikeln här

Konstig reklam håller jag med som inte visar något konkret. Dom borde i så fall visa påtagliga för- och nackdelar med ena eller andra.

Ursprungligen av calinou:

Konstig reklam håller jag med som inte visar något konkret. Dom borde i så fall visa påtagliga för- och nackdelar med ena eller andra.

Att surface är snabbare och att batteriet räcker längre är ju fördelar som inte behöver förklaras att bara en har en pekskärm är ju också en fördel för de som gillar det.
Vi får utgå ifrån att de antingen tagit bästa modellen av båda eller två som kostar samma.

Gäsp.

Mac Book, MacBook? Klart Mac Book ska ha en Surface.

  • Wisserbesser
  • Uddevalla
  • 2019-08-04 18:04

Min iMac -17 kör på en uppdaterad installation från en iMac -10, dvs samma system men kopierat och uppdaterat. Rullar på trots att jag trycker in mängder med media, program och div systemanpassningar. (Samma sak med min MBP -11)
Min erfarenhet av Win maskiner (även flong nya -19 Lenovo/Dell) är att de jäklas på de mest skumma sätt - blåskärmar med timslånga felsökningar och till slut ominstallation.
Att Windows flyttar på saker och ting i varje uppdatering, kör med både Inställningar och Kontrollpanelen - ja det är iaf inte användarvänligt.
Mig lurar ingen reklam.

1
Bevaka tråden