Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Inköp i USA...

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

...vore galant.

syrran har en kollega som kommer till svedala nästa vecka, försöker få henne att ta med en iPod och en belkin iPod media reader, men hon verkar inte så sugen att gå på utflykt... kan jag beställa via us-apple-store till hennes hem-adress med mitt visa-kort?

Troligen inte. Normalt så brukar alla vilja leverera till den adress som kortets ägare är skriven på.

• Oregistrerad
  • 2003-11-01 00:53
Citat:

Skrevs ursprungligen av Johan Andersson
Troligen inte. Normalt så brukar alla vilja leverera till den adress som kortets ägare är skriven på.

Det där stämmer inte alls generellt sett. Kanske för Apple Store, men det finns ju andra som säljer. Kan iof skilja mellan kortutställare också, men då jag var på kurs "over there" -98 ville jag ha lite justa CDs och lätta upp sena labkvällar med, så jag beställde ett gäng från Amazon, med mitt VISA-kort. Gick som smör, så kolla du upp lite innan du ger upp. Har kollat i andra sammanhang också, även om det då aldrig blev av.

nu har jag lagt ned projektet temporärt. det skulle lösa gåtan med att tillbringa 6 veckor på luffen i Thailand om jag hade iPod med tillhörande media reader, men det verkar som om belkin inte kan leverera på ett tag, och med en månad kvar tills jag och sambon lyfter känns det lite osäkert.

får köpa en massa compact flash istället...

tur att jag inte behöver sd...

1
Bevaka tråden