Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple lanserar batterifodral till iPhone 11-serien

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Om du inte riktigt tycker att batteritiden räcker till på din nya iPhone så har Apple nu lanserat sina nya batteriskal till iPhone 11-serien.

Läs hela artikeln här

Tja. Jag får nästan ut 48 timmar på min pro Max och tveksam till att jag behöver en dedicerad knapp för kameran så jag hoppar över ett fodral

Senast redigerat 2019-11-21 05:28

juice pack

Ursprungligen av BlackSmp:

Tja. Jag får nästan ut 48 timmar på min pro Max och tveksam till att jag behöver en dedicerad knapp för kameran så jag hoppar över ett fodral

48 timmar, inte illa. Måste vara någon sorts rekord? Har fått en specialversion av Apple?

"At about 10.5 hours of battery life, the iPhone 11 Pro offers good endurance, but the iPhone 11 Pro Max lasts nearly 12 hours on a charge"
https://www.tomsguide.com/reviews/iphone-11-p...

Min gamla iPhone XS räcker absolut inte en dag om använder den flitigt. Kör själv batteri-skalet mophie juice pack som kostar halva priset mot Apples version och i princip samma prestanda

Ursprungligen av Pathfinder:

48 timmar, inte illa. Måste vara någon sorts rekord? Har fått en specialversion av Apple?

"At about 10.5 hours of battery life, the iPhone 11 Pro offers good endurance, but the iPhone 11 Pro Max lasts nearly 12 hours on a charge"
https://www.tomsguide.com/reviews/iphone-11-p...

Min gamla iPhone XS räcker absolut inte en dag om använder den flitigt. Kör själv batteri-skalet mophie juice pack som kostar halva priset mot Apples version och i princip samma prestanda

Jo, jag tog nog i när jag avrundade men omkring ett dygn och en arbetsdag. Det innebär iofs två nätter där den bara är i standbyläge

Laddar dock normalt sett en gång per dygn

1
Bevaka tråden