Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Är det någon mer än jag som behöver ta ut nätverkskabeln och stoppa in det igen i routern var och varannan dag för att Hem-appen ska hitta Trådfri-prylarna efter att ha uppdaterat till iOS 13?
Är det någon mer än jag som behöver ta ut nätverkskabeln och stoppa in det igen i routern var och varannan dag för att Hem-appen ska hitta Trådfri-prylarna efter att ha uppdaterat till iOS 13?
Vilken version kör du av iOS?
Jag upplevde i början med iOS13 att jag behövde slå på och av (läs tar ur strömkabeln) trådfri-hubben någon gång i veckan.
Senaste veckorna har det varit stabilt dock.
Senaste uppdateringen i Ikea-appen?
Vilken version kör du av iOS?
Jag upplevde i början med iOS13 att jag behövde slå på och av (läs tar ur strömkabeln) trådfri-hubben någon gång i veckan.
Senaste veckorna har det varit stabilt dock.
Senaste uppdateringen i Ikea-appen?
Alltid avstängd? Drar du ur sladden?
Den kan vara i viloläge och agera hemhub ändå.
Min Apple TV är enbart igång när jag kollar TV, annars vila. Fungerar utmärkt som hemhubb.
Testa att byta till den istället.
Alltid avstängd? Drar du ur sladden?
Den kan vara i viloläge och agera hemhub ändå.
Min Apple TV är enbart igång när jag kollar TV, annars vila. Fungerar utmärkt som hemhubb.
Testa att byta till den istället.
Inte "har" men "hade". Dock har jag löst det, permanent.
Jag använder mig inte längre av Ikeas undermåliga produkter från deras hobbyverksamhet vid namn Trådfri utan jag har kastat ut dessa produkter. Kör helt och hållet Philips Hue:s produkter.
Ursprungligen av bjorsi:
Zinned hatar Trådfri, hans råd kommer vara att kasta ut trådfri och köpa hue istället
IKEA's grejer håller inte samma kvalitet som t.ex. Hue men det är som vanligt så att man får vad man betalar för.
Jag har en "Smart plug" av ett annat märke som automatiskt startar om IKEA-hubben 1 gång per dygn. Trist att det ska behöva vara så men det funkar bättre för mig nu i alla fall.