Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple lanserar uppdaterad MacBook Air

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Idag lanserade Apple en uppdaterad version av sin populära dator MacBook Air som kommer med ett nytt lägre pris.

Läs hela artikeln här

Ursprungligen av Redaktionen:

Idag lanserade Apple en uppdaterad version av sin populära dator MacBook Air som kommer med ett nytt lägre pris.

Läs hela artikeln här

"Datorn har även fått ett uppdaterat pris och börjar från 12 995 kronor vilket gör det ännu mer attraktiv för studenter"

Har den verkligen fått ett nytt attraktivt pris? 12,9k är väl exakt vad 2019 modellen kostar? Jag vet att priset har sjunkit i USA, men jag tror att nya modellen är exakt lika dyr i Sverige eftersom SEK sjunker snabbare än sten i vatten.

Ursprungligen av Johannnn:

"Datorn har även fått ett uppdaterat pris och börjar från 12 995 kronor vilket gör det ännu mer attraktiv för studenter"

Har den verkligen fått ett nytt attraktivt pris? 12,9k är väl exakt vad 2019 modellen kostar? Jag vet att priset har sjunkit i USA, men jag tror att nya modellen är exakt lika dyr i Sverige eftersom SEK sjunker snabbare än sten i vatten.

Jag tror att när den nya versionen av MacBook Air lanserades 2018(?) så började den på 14290:-

1
Bevaka tråden