Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Jag kommer inte ens in på sidan. Förstasidan laddar men sedan kommer jag ingen vart. Panther och Safari.
Firebird 0.7 verkar fungera däremot.
Likaså Netscape 7.1.
Skrevs ursprungligen av Pelle Sten Jag kommer inte ens in på sidan. Förstasidan laddar men sedan kommer jag ingen vart. Panther och Safari.
Firebird 0.7 verkar fungera däremot.
Likaså Netscape 7.1.
Samma problem för mig med Safari. Camino däremot fungerar (Firebird och Camino är ju båda baserade på Mozilla, så det är ju inte helt oväntat). Men när man väl kommit in och ska boka biljetter så ritas sidorna inte om riktigt bra alltid. Det fungerar, men det är visuella buggar så att säga.
Jag köpte Matrix biljetter igår via Safari, Panther och SF's hemsida.
Men man får trixa lite. Första sidan krånglar lite, men klickar man på "Företags biljetter" så "kommer man in" och då kan man klicka på menyn "hem" så hamnar man där man vill. Att sedan beställa/köpa fungerade alldeles utmärkt.
Inte underligt att det krånglar, SF brukar ju av tradition ge ut helmysko produkter, t.ex DVDer som mastrats från VHS och andra DVDer som glitchar. Nu senast är det Black Hawk Down som lider av problem.
Så det är bara naturligt att deras sajt kräver trixande för att fungera.:)