Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Trött på Youtube förstås som vägrar lägga till stödet för bild i bild funktion i Youtube appen.
Känns som inte bryr sig.
En annan som heller inte verkar bry sig är TV4.
Särskilt störande är det på en 12.9” iPad Pro men en gigantisk skärm där man inte kan göra något annat sätt samtidigt.
SVT är ett praktexempel på hur det ska gå till däremot.
Vad gäller Youtube så är det nån slags premiumfunktion du ska betala för om du vill ha PIP i appen. Jag använder Youtube i Safari, där måste man först göra filmen till helskärm och sen välja PIP uppe i vänstra hörnet, den har dom inte lyckats spärra för oss.
Vad gäller Youtube så är det nån slags premiumfunktion du ska betala för om du vill ha PIP i appen. Jag använder Youtube i Safari, där måste man först göra filmen till helskärm och sen välja PIP uppe i vänstra hörnet, den har dom inte lyckats spärra för oss.
Är det där Youtube jag ser där nere?
Jag har youtube premium men aldrig fått PiP att fungera, jag får bara behålla ljudet när jag byter app eller går till hemskärmen. Kör inte OS14 men ser nu fram emot det lite mer än tidigare!