Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Itunes och andra spelare än iPod

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2003-11-03 11:22

Var finns den förbannade listan med vilka mp3-spelare som fungerar med iTunes? Jag menar alltså alla andra spelare än iPod. Det finns en lista för iTunes 3, men den är ju hyfsat gammal.
En kund påstår helt frankt att Creatives Jukebox NX skall fungera , men jag kan inte verifiera detta.

Apple hart gjort sitt bästa för att dölja information om annat än iPod och har dessutom lyckats med detta

• Oregistrerad
  • 2003-11-03 11:32

Hej,

Nja... Apple stödjer väl inte mycket mer än iPod officiellt - men det sägs att creative tar fram allt mer stöd etc. för OSX.
Han blandar inte ihop?

• Oregistrerad
  • 2003-11-03 13:09

Hittade info på CREATIVE om att man i nära samarbete med Apple har integrerat sina moderna mp3-spelare med iTunes.
-------
Det är då fasen att min gamla Hango Personal Jukebox från 1998 inte kan får att fungera med iTunes. Förutom storleken har den fasen i mig lika bra ljudkvalitet som iPod:en

• Medlem
  • Stockholm
  • 2003-11-03 14:26

Creative har lagt manken till, för fasen. I den här tråden skrevs det att den lilla MuVo-spelaren stöds som sig bör av iTunes. Jag försökte också vid tiden att hitta info om detta, men det var fasen så svårt.

Synd att Apple ska hålla på så, visst är iPod finfin och inte någe dyr heller (i förhållande till jämförbara spelare förstås) men det finns ju andra sorters spelare för andra tillfällen och plånböcker!

På tal om kompatibilitet så fungerar en Aiwa XP-ZV77D mp3 CD-spelare fasen så bra med iTunes-brända mp3-skivor (se bara till att konvertera ID3 till v 1.1 innan bränning)

• Oregistrerad
  • 2003-11-03 16:20

Å fasen!

• Oregistrerad
  • 2003-11-03 17:30
1
Bevaka tråden