Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vilken (begagnad) modell efter iPhone SE är mest prisvärd??

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej!
jag har en iPhone SE som krånglar. Har lagat den flera gånger så nu är det dags för en "ny", men jag köper gärna en begagnad. Det är väl ofta så inom teknik/mobil-världen att vissa modeller är mer lyckade än andra. Jag vill ha en tfn som man kan ringa, surfa, sms:a och köra litet appar på (inklusive kolla på fotografier). Vilken iPhone-modell är mest prisvärd - som ny eller som begagnad?
Med vänlig hälsning, Jonas Ludvigsson, Örebro

En annan SE, 1st gen! Bäst och minst. Den ska få iOS 14, dessutom. Jag har en sådan (ej till salu).

Håller med @Zeugma i allt. Min får du "pry from my cold, dead hands".

Här är en fin 128GB SE: https://www.chipnplay.se/16328 Smakar det så kostar det. Men fortfarande mycket billigare än att köpa valfri ny iPhone.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2020-09-03 23:34

Jag skulle säga en begagnad iPhone 8. Du märker nog ingen skillnad mellan 8 och nya SE.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2020-09-05 07:12

@LandonAdrian är en av dessa märkliga botar eller spammare som kopierar gamla inlägg och skapar nya trådar.

I detta fall är det ju uppenbart ett inlägg av @jonasludvigsson och denna tråd från oktober 2019.

Men Jonas har ju fått nya bra svar ?

1
Bevaka tråden