Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Det beror på vad du menar med att lägga till en ny tom. Du kan alltid dra en app förbi sista skärmen och då skapas en ny sida. Men du kan aldrig (så vitt som jag vet) spara en helt tom sista sida. Om den är tom så kommer telefonen att plocka bort den när du stänger ”wigglemode”
Har önskemål att stänga av konstig sortering i appbibloteket och direkt komma till bokstavssorteringen, går det? Ända funktionen som är användbar för mig som har strukturerat från början.
Jag svarade Nej jag gillar det inte i omröstningen. Dagen efter lade ja bara dom 10 viktigaste apparna på framsidan och tömde resterande sidor för att använda Appbiblioteket istället. Känns ändå rätt bra nu, men märklig sortering för vissa appar.
Jag hade önskat att man kunde fixa layouten och flytta runt apparna via Macen. Oerhört störigt att göra det på telefonen då jag ofta hamnar i fel mapp eller skapar nya mappar oavsiktligt, för att jag råkar lyfta en appikon över en annan. Förr kunde man göra detta i iTunes men nu finns inte den möjligheten längre, vad jag vet. Hade någon skapat en app för just detta, hade jag gladeligen köpt den!
Kanske inte riktigt vad du vill ha, men svep fram appbiblioteket och sedan svep ner från mitten av skärmen så får du en lista på apparna. Det borde gå att ställa in så att det blir standardvyn för appbibilioteket, men det kommer kanske senare.
Kanske inte riktigt vad du vill ha, men svep fram appbiblioteket och sedan svep ner från mitten av skärmen så får du en lista på apparna. Det borde gå att ställa in så att det blir standardvyn för appbibilioteket, men det kommer kanske senare.
När du är på sista sidan med appar så svep från höger till vänster. Då visas appbiblioteket och där sveper du ner från mitten av skärmen så visas listan över appar.
Själv har jag bara en sida med appar så det går fort att få fram appbiblioteket.
När du är på sista sidan med appar så svep från höger till vänster. Då visas appbiblioteket och där sveper du ner från mitten av skärmen så visas listan över appar.
Själv har jag bara en sida med appar så det går fort att få fram appbiblioteket.