Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Rykte: Här är all information om iPhone 12-serien

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Om vi kan lita på detta ryktet så har allt från kommande eventet redan läckts ut på Twitter. Med en gedigen lista har den här Twitterprofilen samlat allt som rör kommande iPhone 12.

Läs hela artikeln här

Blir det nån blir det en 12 Pro. Men ruskigt nöjd med XS fortfarande. Fast det kliar ju liiiite i köp nerven...

Vad ska en tro om svenska priser då?

  • Medlem
  • Malmö
  • 2020-10-09 16:30
Ursprungligen av Solidsoulbassman:

Vad ska en tro om svenska priser då?

Tja, skulle Pro Max gå loss på 1099 USD så skulle jag väl gissa på 13 795 SEK i bästa fall

Ursprungligen av zinned:

Tja, skulle Pro Max gå loss på 1099 USD så skulle jag väl gissa på 13 795 SEK i bästa fall

(Jag gissar bara): Spåkulan här säger 16495 för Pro max och 13595 för vanliga

Tidigare rykten sa att iPhone 12 Mini skulle vara först ut. Men det ser ut som man får vänta ett tag.

  • Medlem
  • Sundbyberg
  • 2020-10-10 11:54

Ser fram mot en ny iPhone nu, min åtta kan gå i pension. Blir nog en Pro modell då jag är imponerad av kameran.
Hopps den 23 även gäller Sverige

Blir en ny iPhone, så sonen får ärva min Xs Max. Men jag är mest sugen på att se AirPods studio.. ??

  • Medlem
  • Sundbyberg
  • 2020-10-10 15:46
Ursprungligen av Stefan Mether:

Blir en ny iPhone, så sonen får ärva min Xs Max. Men jag är mest sugen på att se AirPods studio.. ??

Mycket man är sugen på - håller med dig är nyfiken på dem också. Men de verkar inte komma nästa vecka.

Ursprungligen av Choke55:

Mycket man är sugen på - håller med dig är nyfiken på dem också. Men de verkar inte komma nästa vecka.

Nä jag såg det, trist! Hoppas de kommer visas i november-eventet då. ??

Förstår inte å blir näst intill irriterad att de inte kan sätta in samma sensor i 12 PRO? Svårt att tro att det inte finns plats? Nä inte snyggt.

1
Bevaka tråden