Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Macradion: iPhone 12 är oskyldigt blå

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Då var det dags för ännu ett avsnitt av Macradion och denna vecka är det iPad och iPhone på schemat.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • 2020-10-23 16:35

Angående minnet i ios enheter, så förstår jag att man väljer mycket minne i sin iPhone, men vad använder man sin iPad till, som tar minne? Precis som ni säger, så använder man den inte att fota med..

Jag använder min iPad Pro till att streama film, surfa och läsa readly tidningar på. Alltså inget som tar upp mängder av minnen..

Därför valde jag den billigaste, med minsta lagringsmängden.. Valde en Pro för att jag inte kunde köpa den gamla fula designen.

Hade den nya air funnits när jag köpte min iPad Pro 11 i våras, hade jag köpt en air 64 gb.. ?

Ursprungligen av Jeo:

Angående minnet i ios enheter, så förstår jag att man väljer mycket minne i sin iPhone, men vad använder man sin iPad till, som tar minne? Precis som ni säger, så använder man den inte att fota med..

Jag använder min iPad Pro till att streama film, surfa och läsa readly tidningar på. Alltså inget som tar upp mängder av minnen..

Därför valde jag den billigaste, med minsta lagringsmängden.. Valde en Pro för att jag inte kunde köpa den gamla fula designen.

Hade den nya air funnits när jag köpte min iPad Pro 11 i våras, hade jag köpt en air 64 gb.. ?

iCloud Drive tar upp en del på min Pro och sen offline-material när man flyger (vilket inte är så ofta längre dock)

1
Bevaka tråden