Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple Watch Series 7 - med en större skärm

Tråden skapades och har fått 12 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Apple Watch Series 7 är här och skärmen har växt till sig tillsammans med nya optimerade urtavlor en mer stöttålig skärm.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • 2021-09-14 19:37

Autostart/stop för cyklister. Den funktionen har jag väntat på i fem år eller så. Kors i taket!
Och funktionen kommer även till min gamla series 5, tack för det Apple.

  • Medlem
  • 2021-09-14 19:39

Hoppades på en större uppdatering. Och att ha kvar Apple Watch Series 3? Skäms. ?

Om S3 säljer så är det en kassako. Det ska inte föraktas. Alla är inte som vi

  • Medlem
  • 2021-09-14 21:03
Ursprungligen av BlackSmp:

Om S3 säljer så är det en kassako. Det ska inte föraktas. Alla är inte som vi

Klart det beror på vem man frågar. Men så seg S3 kan vara med vissa appar som inte ens är tunga så bör man satsa på en nyare generation om man ska köpa en Watch. Det är en bra affär för Apple, inte konsumenten. Men det är som sagt min åsikt.

  • Medlem
  • På ett berg norr om Gävle men söder om Luleå.
  • 2021-09-14 23:32
Ursprungligen av Dalle:

Autostart/stop för cyklister. Den funktionen har jag väntat på i fem år eller så. Kors i taket!
Och funktionen kommer även till min gamla series 5, tack för det Apple.

Av någon anledning fungerar inte pulsmätningen för mig när jag cyklar. Har alltid varit så och det spelar ingen roll vad jag gör. Har haft S0, S3 (2 st), S4 och S5 och ingen av dem har klarat att mäta puls under cykelpass. Ska testa om det funkar nu ifall jag kör med bluetooth-pulsband runt bröstet.

Ursprungligen av WiFi:

Klart det beror på vem man frågar. Men så seg S3 kan vara med vissa appar som inte ens är tunga så bör man satsa på en nyare generation om man ska köpa en Watch. Det är en bra affär för Apple, inte konsumenten. Men det är som sagt min åsikt.

Den går ju knappt att uppdatera ens. Eller har den fått större lagringsutrymme nu?

  • Medlem
  • Malmö
  • 2021-09-15 00:26

Typ varenda en av de som presenterade rykten, inklusive de som anses mer trovärdiga, var HELT ute och cyklade när det kom till Apple Watch i år.

Spontant en riktig besvikelse för mig som verkligen hoppades på den påstådda, plattare formfaktorn. Tvekar på om jag ens ska uppdatera min Series 4 nu.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2021-09-15 06:25
Ursprungligen av zinned:

Spontant en riktig besvikelse för mig som verkligen hoppades på den påstådda, plattare formfaktorn. Tvekar på om jag ens ska uppdatera min Series 4 nu.

Tycker också att AW7 var en tråkig uppdatering. Till och med tråkigare en den till utseendet föråldrade och billiga iPaden.

Men jag ser det som positivt för mig. Min AW4 tickar på ytterligare ett år utan att jag får minsta ha begär efter en ny.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2021-09-15 06:29
Ursprungligen av zinned:

Typ varenda en av de som presenterade rykten, inklusive de som anses mer trovärdiga, var HELT ute och cyklade när det kom till Apple Watch i år.

Med tanke på att vi inte fick leveransdatum, och det funnits rykten om produktionsproblem kan det vara så att ryktena stämde fram tills rätt nyligen.

Min gissning är att Apple körde på plan b sent i processen.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2021-09-15 10:00
Ursprungligen av ibish:

Med tanke på att vi inte fick leveransdatum, och det funnits rykten om produktionsproblem kan det vara så att ryktena stämde fram tills rätt nyligen.

Min gissning är att Apple körde på plan b sent i processen.

Kan vara så...

Även en Apple Watch besvikelse för mig. Saknar blodsockermätaren. Visste att chansen var liten men Apple har provat tekniken i flera år, så den är visst inte riktigt klar än. Batteritiden kunde ha varit bättre – bra är att laddtiden är smula snabbare. Inget AW i år för mig.

  • Medlem
  • I skogen utanför Umeå
  • 2021-09-15 12:32

Tråkigt att Apple Fitness+ Inte kom till Sverige trots 15 nya länder.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2021-09-15 13:13
Ursprungligen av MatsOlov:

Tråkigt att Apple Fitness+ Inte kom till Sverige trots 15 nya länder.

Tydligt att de bara fyller på med länder vars språk i mångt och mycket redan finns för Fitness+.

1
Bevaka tråden