Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple Watch Series 7 har samma processor som sin föregångare

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Igår höll Apple låda och det visades upp många nya produkter men ryktena stämde inte riktigt när det kom till Apple Watch Series 7.

Läs hela artikeln här

Det var faktiskt rätt trist, jag som hade väntat på att få mig en helt ny Apple Watch (väntade med att köpa en tidigare efter att vi skaffat en begagnad 5:a åt sambon).
Blir väl ändå att köpa 7:an dock, även om det bara är 6:an med lite större skärm, annars får jag vänta ett helt år innan jag får en.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2021-09-16 13:43
Ursprungligen av Dave Lister:

Det var faktiskt rätt trist, jag som hade väntat på att få mig en helt ny Apple Watch (väntade med att köpa en tidigare efter att vi skaffat en begagnad 5:a åt sambon).
Blir väl ändå att köpa 7:an dock, även om det bara är 6:an med lite större skärm, annars får jag vänta ett helt år innan jag får en.

Jag väntade också, sitter med en 4:a idag.

Jag kommer att vänta på 8:an.

Ursprungligen av zinned:

Jag väntade också, sitter med en 4:a idag.

Jag kommer att vänta på 8:an.

Du har iaf en så, själv får det nog bli en 7:a (har ingen alls för tillfället), kanske man uppgraderar när 8:an kommer eller så, vi får se, beror på vad för funktioner som läggs till då.

1
Bevaka tråden