Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Skärm till Macbook - eller en Macdator?!

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej!
Jag jobbar vanligtvis med min Macbook som jag kopplar in till skärmen både hemma och på jobbet. Nu ska jag om en månad börja på en ny arbetsplats som i nuläget inte jobbar på en gemensam server - men tanken är att de ska så snabbt som möjligt. Växande startup.
Till min fråga. jag ska välja en skärm/dator och eftersom jag redan fått en tidigare anställds Macbook pro 2017 så tänkte jag att det är smidigast att välja en skärm och då gärna Macskärm. Men jag ser bara en skärm som kosta bortåt 60 000. Däremot finns det macdatorer 27 tum för 28 000kr. Det gör mig lite förvirrad, hur kan skärmen vara så mycket dyrare? Och jag antar att jag inte kan koppla någon Macbook till en Macdator, blir ju konstigt. Så vad ska jag välja tycker ni? Med tiden borde det ju lösa sig med en server och då funkar ju en Macdator på kontoret. Har jag missat ngn info här?

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2021-10-05 22:51

Apple har inte sålt några konsument/kontors-skärmar sedan 2016. Välj något annat märke utifrån önskad funktion, kvalitet och prisklass.

  • Medlem
  • ISS
  • 2021-10-05 23:33

Vad har eventuell server att göra med val av skärm?

1
Bevaka tråden