Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Nu är det 161 beställningar - bara 139 kvar (och det är helg!).
Kul! Nu ska jag ta tag i själva produktionen - det kommer bilder på provexemplar under veckan. Jag räknar med leverans kring Lucia ungefär. Arvid får sparka igång ett beställningsformulär osv dessutom.
Tack för ert stöd i denna fråga - känns verkligen jättebra!
Med tanke på att vi ska lägga undan 25 stycken till redaktörer och medarbetare samt ytterligare ca 25 stycken för tävlingar och utlottningar så kan vi säga att det är slutrace just nu.
Om du ska ha en tröja - passa på, det finns ca 50 tröjor kvar nu.
Gillar Andersson förslag om en långärmad hårdrockströja, kan tänka mig bära en sådan :cool:, Piké är inte min grej.. men om ni släpper en vanlig svart T-shirt (med hög kvalité) köper jag en på en gång
Jag har talat med tröjtryckeriet, det ser ut som om vi får ett testexemplar på torsdag eller fredag. Därefter dröjer det ca 14-21 dagar innan vi börjar leverera.
Skrevs ursprungligen av tomcat Hmmm...jag gillar inte piké. Kan man inte tänka sej att göra en fet svart t-shirt, i kvalitet typ som Haynes Beefy-T, med samma logga?
Håller med. Gärna en fet svart t-shirt... Då köper jag.
Skrevs ursprungligen av REP Jag undrar också: Hur beställer man ?
Det går inte att beställa ännu. Omröstningen är endast avsedd för att ge en bild av hur stort intresset är och vilka storlekar som efterfrågas. Ett beställningsformulär kommer att dyka upp inom kort. Ni kommer inte att missa det.
Ordern är undertecknad, original i form av Illustratorfil är överlämnad. På onsdag eller torsdag är själva brodyroriginalet klart och sedan börjar produktionen.
Det ska bli kul att dra på sig tröjan på 2003-års Medarbetarekväll den 10:e December!