Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Nu är jag aningen mindre lycklig. De hade lyckats skicka fel minne. Det fick liksom inte plats. Jaja, de skickar nytt med posten. Jag får klara mig på 128 i ett par dagar...
Det är som julafton nar man får packa upp sin nya dator, Inte sant? Den ligger där, blank och fin, den till och med luktar ny. Ja, det är en speciell känsla.
quote:Skapades ursprungligen av: Mattias A: Det är som julafton nar man får packa upp sin nya dator, Inte sant? Den ligger där, blank och fin, den till och med luktar ny. Ja, det är en speciell känsla.
Bättre än julafton. Som julafton och födelsedag samtidigt tycker jag. Känslan är nästan obeskrivbar. Är jag materialist eller?
Njae, det handlar ju inte om vilket materialism som helst, just iBooken i dess nuvarnade form är faktiskt bland det bästa Apple presterat (TiBooken är inte dum dem heller, men iBooken är så liten och smidigt och framförallt väldigt prisvärd!). Så det är lite som att sitta med datorernas crème de la crème, inte konstigt att man är upprymd då!
Jag var nästan salig då jag fick hem min ibook/500/2001.
Jag är fortfarande upprymd över den. Behandlar den som om det vore ett litet barn...ömsint och varsamt med ett leende på läpparna