- reboot81
- Wisserbesser ●
- Uddevalla
Blev nog inte ett inte för mycket där.
Men det var ju trevligt att jag slapp godkänna några jobbiga villkor!
Den fungerar! It’s alive! Jag fick: ”Genom en implicit avvägning stärks erfarenhetsutbytet kring resursinsatsen.”
Nu kan ni ersätta era politiker i sverige, allt ni behöver är att bygga om svadageneratorn till att svara på en fråga. Svaren blir iaf mindre tvetydiga.
Jag trodde uppdateringar var till för att lösa problem, inte skapa...? Problemet här är att jag inte förstår ett skit av vad uppdateringen innehåller!
Observera att jag har svenska inställt på telefonen.
Google Lens fixar det.
Major modifications:
Frame content change to China
Så nog inget viktigt för dig.
Denna är konstig tycker jag. Kommer upp rätt ofta när man ansluter en iPhone/iPad. Det finns alltså ingen mjukvara att installera, och trycker man Install så säger den att den inte hittar nåt.
Samtidigt håller iPhonen på och plingar om och om igen. Ansluten... inte ansluten... ansluten... inte ansluten...
Denna är konstig tycker jag. Kommer upp rätt ofta när man ansluter en iPhone/iPad. Det finns alltså ingen mjukvara att installera, och trycker man Install så säger den att den inte hittar nåt.
Samtidigt håller iPhonen på och plingar om och om igen. Ansluten... inte ansluten... ansluten... inte ansluten...
Testa annan kabel och port.
Har gjort. Hade det varit så enkelt hade jag varit lycklig.
Kört betor? -> https://apple.stackexchange.com/questions/327...
Bra är ju att förklara vad som är missvisande..........
Vad är det som mäts egentligen?
https://www.visualcapitalist.com/20-internet-...
Står längst ner i artikeln
NOTE: This ranking uses ComScore data which is focused on the U.S. and looks at unique visitors/viewers.
Nu vart det svårt.... (Bankomat i Nerja, Spanien)
Nu vart det svårt.... (Bankomat i Nerja, Spanien)
Spanska banken efterfrågar din politiska ställning vad gäller ekonomi.
Omöjligt att ta ställning om du inte berättar lite mer om sammanhanget där detta visas.
Omöjligt att ta ställning om du inte berättar lite mer om sammanhanget där detta visas.
Det är på idg:s /artiklar. Man kan då välja ifall det ska vara begränsad eller normal-läge. Tog tid innan jag begrepp vad som menas med formuleringen pga klickade inte på knappen under. Begränsad är ju till ens fördel trots allt.