Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Jag har fyra absoluta klassiker (iaf i tre fall av de fyra). Alla är från systemvarianter kring 8.6 eller 9.1, möjligen tidigare, kommer tyvärr inte ihåg vilket. Mycket nöje:
Hm det verkar som om Stuffit slänger ur sig ett standardvärde när det helt enkelt inte vet hur lång tid uppackningen ska ta. Se bara på Högås´, mitt och Doktor G´s inlägg. I samtliga har Stuffit kastat ur sig värdet 2023406814...lustigt...
När jag försöker lyssna på radio från sr:s hemsida får jag först besked om att jag ska uppdatera real - när jag sedan gör det får jag besked om att det inte finns ngn uppdatering.....!?
Hm det verkar som om Stuffit slänger ur sig ett standardvärde när det helt enkelt inte vet hur lång tid uppackningen ska ta. Se bara på Högås´, mitt och Doktor G´s inlägg. I samtliga har Stuffit kastat ur sig värdet 2023406814...lustigt...
Dålig översättning i installeraren för Illustrator.
Fullständig ny version! betyder väl att alla versioner innan inte varit fullständiga...
De menade så klart "Fullständigt..." men det hade räckt bra med bara "Ny version!". De kladdar med såna där dåliga direktöversättningar från engelskan... completely new version...
Jag skulle köra Bolo på min Quadra 840AV med Mac OS 7.6.1 och fick det här roligt formulerade felmeddelandet.
Då jag försökte igen fick jag samma muntra meddelande om att felet var fixat men inte fungerade det för det. Till slut löste det sig dock genom att jag öppnade Bolo från programmappen.