Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Pro-Tools 6.2.2

Tråden skapades och har fått 12 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Pro Tools för G5 användare beräknas komma på fredag!!!
Mycket skönt tycker jag som har väntat på det sen i september då jag fick min G5:a... Är det nån annan som har gått å längtat?

Nja, kommer det att funka med panther och dsp-kort?

Sorry, orkar inte leta själv...

Pro Tools 6.2.2 TDM and LE web downloads expected November 21, 2003

Supported Mac OS: 10.3.1 only. The Pro Tools 6.2.2 installer application will require Mac OS X 10.3 (Panther) or higher. Pro Tools 6.2.2 will not install on earlier versions of Mac OS X.
Pro Tools 6.2.2 TDM and LE installer CDs will also be available by the end of November from the DigiStore for a minimal charge for users unable to download. Pro Tools 6.2.2 CDs will NOT be available for pre-order or directly from Digidesign Customer Service.
Pro Tools LE — Summary Of Expected Qualified Configurations with Pro Tools LE 6.2.2

Digi 002
Digi 002 Rack
Mbox
Mac OS: Mac OS X 10.3.1 only
On the following computers, only with Mac OS X 10.3.1 & Pro Tools LE 6.2.2

Power Mac G5 1.6 GHz, 1.8 GHz, and Dual 2.0 GHz models
iMac G4
PowerBook G4
iBook G4

Men jag måste bara få tillägga att jag blir jävligt sne på apple för att dom nu släpper en dual 1,8. Jag som knappt har satt på min 1,8 ännu eftersom jag har fått gå å vänta på Pro Tools och Panther... Borde kankse köpt en PC till studion trots allt ...

• Oregistrerad
  • 2003-11-21 23:48

Och det finns mycket riktigt att ladda ner idag. Verkar funka bra igen.

• Oregistrerad
  • 2003-11-27 14:33

Jag har läst på Digis sida flera gånger, men kan fortfarande inte riktigt förstå när jag kan uppgradera min Cube till Panther och köra ProTools.

Det är väl inte iom version 6.2.2 av PT som det går va? Jag får vänta ytterligare ett tag?

• Oregistrerad
  • 2003-11-27 14:38

Admin: Snälla, ta bort forumet ljudproduktion. Det här börjar bli störande. Vi har redan en hel domän dedikerad till ämnet.

www.99musik.com

Om man pysslar med ljud men inte musik då?

J.

• Oregistrerad
  • 2003-11-27 14:45

Om man är registrerad på 99mac men inte orkar följa mer än ett forum då?

• Oregistrerad
  • 2003-11-27 14:51

Ska vi ha en 99mac-bil-och-husvagnsavdelning också?

• Oregistrerad
  • 2003-11-27 16:25
Citat:

Skrevs ursprungligen av PF
Ska vi ha en 99mac-bil-och-husvagnsavdelning också?

Den dagen Apple släpper en PowerMac SUV med dubbdäck kan det vara intressant, ja.

Men jag rycker på axlarna åt allt från och med nu, för jag är med på både 99musik och 99mac - och är en diskussion igång på ena stället hänger jag på den oavsett om den är helt rätt för forumet som helhet eller ej.

Så admins - hur blir det? Får vi prata ProTools här eller ej?

• Oregistrerad
  • 2003-11-27 16:30

Det handlar inte om "får", det handlar om att kanske försöka lägga lite energi på att 99musik inte ska vara så litet. Då ska man inte som första åtgärd styra tillbaks 99mac-medlemmar som vill snacka musik... just till 99mac. Det är liksom inte rätt väg att gå, tycker jag.

När kommer protools FREE mac os x

rolloq

• Oregistrerad
  • 2003-11-28 09:04

detta forum ska självklart vara kvar!

1
Bevaka tråden