Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Kontaktpersoner på Apple i Sverige?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2003-11-21 00:50

Hej!

Jag pluggar på KTH till civil ingenjör i Medieteknik. Mediesektionen ska anordna en branschdag i mitten av mars där vi kommer ha utställare, seminarer, paneldiskussioner (på tema digitalisering samt framtidens medieanvändning)m.m. Just nu håller vi på och samlar ihop alla deltagare och jag "pushar" för att få dit Apple såklart! Känns som dom är de mest självklara företaget att vara där!

Någon som vet vem jag bör kontakta på Apple Sverige för att prata om saken?

Om någon har tips på fler bra företag/talare/intressanta personer som ni tycker skulle passa in så tipsa gärna!

Och för den som skulle vara intresserad av att komma å delta så maila mig så skickar jag mer info.

Ha de!
/[email protected]

  • Oregistrerad
  • 2003-11-21 07:14

Hm....
Är det Apple direkt som skall sköta sådant?
Hur som haver finns det massa nummer på < http://www.apple.com/se/contact/ > och måhända kan du komma fram på något. annars kan ju nummret direkt till apples växel ( 08-703 30 00 ) måhända ge något.
Sen finns det ju faktiskt ett "Apple svarar"-forum här < http://99mac.se/forum/forumdisplay.php?s=&forumid=40 > men det är väl lite si och så med hastigheten på svaren

Men jag tror att apple gärna ser att någon återförsäljare / solution expert håller i seminarier etc. och i sin tur kallar in föredragshållare från apple.

Lite rörigt kanske - verkar så när jag läser det - men jag tror det är situationen

Prata med Jannike Forslund på Apple.

Måns Thuresson och Robert Karlsson på Apple torde vara rätt personer. Kanske också Mark Turner (fast då blir det hela "begränsat" till Mac OS X).

Vill du ha kontakt med någon leverantör så kan MacSupport (Mattias Larsson, 08-440 78 00) eller QZ (Johan Thor, 08-16 01 80) hjälpa dig.

//Mikael

Senast redigerat 2003-11-21 16:41
1
Bevaka tråden