Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iTunes tappas på musik

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2003-11-28 19:36

jobbar med I-Mac o fick plötsligt felmeddelande när jag öppnade min iTunes; "fil saknas". D v s hundratals låtar var plötsligt försvunna. Vad har hänt?

• Oregistrerad
  • 2003-11-28 19:40

Påminner igen problemet från någon gång förr, så om du söker lite på forumet så hittar du säkert en käck lösning

Citat:

Skrevs ursprungligen av Pär
Påminner igen problemet från någon gång förr, så om du söker lite på forumet så hittar du säkert en käck lösning

Har aldrig förstått de personer som istället för att fixa en länk till en lösning bara talar om att det finns. Är du medveten om att det finns 35x40, dvs 1400 diskussioner där itunes nämns, inte så lätt att hitta alltså. Jag blev bara intresserad så därför kollade jag. Jag har inte tappat några låtar men tycker att man bör hjälpa en ny medlem konstruktivt.

• Oregistrerad
  • 2003-11-29 00:23

Okey

Eftersom jag inte orkar söka så har jag mao ingen aning

• Medlem
  • 2003-11-29 00:24

tack Alf, sånt värmer. Kanske någon kan slussa mig till ett svar

• Oregistrerad
  • 2003-11-29 00:34

Börja med att försöka få iTunes att söka upp (och hitta?) dem igen. Du kanske har dem utspridda över ett par partitioner / diskar och inte i en enda iTunes Music-katalog? Har aldrig hört talas om problemet förut men kör en Add To Library och markera din iTunes Music-mapp och kolla om de "kommer tillbaka" in i programmet. Det kan ju vara lite som forna tiders "bygga om skrivbordet för att få tillbaka ikonens rätta utseende" kanske? Vet icke, skjuter bara från höften här... pang pang...

Om du kan namnet på någon av de tappade låtana kan du ju använda sökfunktionen i findern. Kanske ligger de på fel ställe.

1
Bevaka tråden