Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Hmm? Är det verkligen billigare iPods idag eller är det en gammal banner somligger på 99mac idag? Hmm, vi får se vad som händer när de uppdaterat... [nyfiken i en struuuuuut]
Skrevs ursprungligen av Rickard A Asså det är f-n perverst att folk går igång så här varje gång Applestore är nere. Sitter man och bevakar den dygnet runt eller?
Nåt bättre finns det väl att göra?!
Ta det lugnt! Vad folk gör med sin tid har inte du med att göra.
Applestore nere i tre timmar! Tre timmar utan orderingång lär ju ta ner Apple-sveriges årsresultat rejält!?:D
Jag hoppas att dom högsta ansvariga i Sverige inser att att 10%-iga prissänkningar(minst), snabbare hårddiskar och superdrive i alla powerbookmodeller är det enda som kan öka omsättningen/rädda årets resultat:D
/Sulan
Lessen, men det är jag som köpt allting. Behövde lite julklappar till nära och kära. Så när allting var slut var dom tvugna att stänga ner och göra om. Imorgon ska dom börja sälja batteridrivna korkskruvar istället.
Skrevs ursprungligen av Adrian B Lessen, men det är jag som köpt allting. Behövde lite julklappar till nära och kära. Så när allting var slut var dom tvugna att stänga ner och göra om. Imorgon ska dom börja sälja batteridrivna korkskruvar istället.
Skrevs ursprungligen av Rickard A Asså det är f-n perverst att folk går igång så här varje gång Applestore är nere. Sitter man och bevakar den dygnet runt eller?
Jag tycker det verkar som om Apple Store är nere väldigt ofta. Det räcker med att göra en sökning på "Apple Store nere" här på 99mac för att se det. Och jag tycker det är tråkigt, varför ska Apple Store behöva vara så nere jämt? Borde inte Apple Store vara uppåt istället, eftersom vi handlar så mycket där? Är det nån som kan ta på sig att trösta Apple Store? Jag tycker synd om Apple Store som är nere hela tiden...