Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

xbench på dreamhack?

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2003-12-08 22:22

skulle bara vilja veta vem det var som lekte lite med xbench med mig o min bror på DH. jag hade min nya 1Ghz 12" PB och min bror sin 800Mhz 12" ibook.. o du kelade med en ny g4 ibook om jag inte minns fel. tror att din kompis hade en dual g3 eller liknande o satt o spelade war craft..

Det känns som en kontaktannons på något sätt!

• Medlem
  • 2003-12-08 23:16

haha. jo kunde inte sluta tänka på det..

ps. jag hade en "monkey business" tröja på mig.

• Medlem
  • 2003-12-09 21:47

ingen som känner sig träffad?
jaja. tänkte bara att det skulle vara kul o veta vem man pratade med..

• Medlem
  • Helsingborg
  • 2003-12-09 22:04

Jag var killen med MDD och apple tft skärm. tror jag satt ett antal platsr till höger om dig, vem var du?

• Medlem
  • 2003-12-11 16:10

hmm.. ok. kommer inte ihåg någon med apple-tft.
vi var bara där o hälsade på över dan, så vi hade ingen riktig plats. stoppa bara in mirkkslangen där vi hitta lite plats.

tror att killarna med xbench satt längst till vänster om jag tänker efter lite..

Jag var killen som var djupt imponerad av den vackra lilla PowerBook 12". Jag satt brevid sniper som hade en iBook G4. Det var jag som hade Dual PowerMacen och deltog i Xbench-testet, vill minnas att jag fick 148p eller nåt

Senast redigerat 2003-12-13 22:17
  • Medlem
  • 2003-12-16 15:07

oj då. hade missat att kolla om någon svarat.. :-/

så det var du som hade powermacen? kul.
kommer inte ihåg vad jag fick på mitt test, kommer bara ihåg att ibook g4an var lite bättre än min. men bara lite. annars så har jag för mig att powerbooken var bättre på allt. hade ju lite mer minne iofs, 768 vs 256.

Minns inte så väl, men tror det var jag som satt där med en iBook G4..

Jag tror min ibook g4 slog den gamla med 20 poäng eller nåt, låg dock en bit bakom Powerbooken...

Det första jag gjorde när jag kom hem var att skicka efter en DVD-brännare, heh..

Citat:

Skrevs ursprungligen av sniper
Det första jag gjorde när jag kom hem var att skicka efter en DVD-brännare, heh..

Du blev inspirerad av min?

• Medlem
  • 2003-12-21 17:15
Citat:

kommer bara ihåg att ibook g4an var lite bättre än min. men bara lite. annars så har jag för mig att powerbooken var bättre på allt.

hehe såg att jag skrivit lite luddigt. det jag menade var att jag har för mig att g4an i ibooken var lite vassare än powerbookens i något test. men annars så var det min powerbook som kicka ass..

1
Bevaka tråden