Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Man måste ha en adapter som kostar extra för att få snö. Nej förresten, man måste ha minst två. Själv åker jag till norrland för där bundlar man snö OEM...
Skrevs ursprungligen av ••• ? ••• Man måste ha en adapter som kostar extra för att få snö. Nej förresten, man måste ha minst två. Själv åker jag till norrland för där bundlar man snö OEM...
Statistiken säger att Göteborg har en vit jul i genomsnitt vart 7:e år. Malmö vart 10:e och Karlstad vart 4:e.
Hoppet är alltså rätt smalt vad gäller snö i Göteborg på jul...
Vi åker ner några dagar före Jul till en helt nyinflyttad lägenhet - har ni tips på var man skulle kunna intaga en rejäl julmiddag på julafton? (jag tror inte vi hinner fixa själva)
Skrevs ursprungligen av Björnström Aha - jag misstänkte det.
Vi åker ner några dagar före Jul till en helt nyinflyttad lägenhet - har ni tips på var man skulle kunna intaga en rejäl julmiddag på julafton? (jag tror inte vi hinner fixa själva)
Missförstå mig rätt...
Min sambo jobbar (chefsbefattning) på Liseberg, det är inte lika lungt & mysigt för min familj då Liseberg har Julöppet... Därav min kommentar. Jag tycker att det är superfint på Liseberg (missa inte de olika bodarna! Kan rekommendera "Punchsenapen", den rökta siken & Eukalyptus honungen...)