Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Leveranstid på iBook G4?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2003-12-09 14:04

Är det någon som vet hur pass lång leveranstiden är på en iBook G4 just nu? Jag beställde en den 25:e, men enligt Apples "hålla koll på ordern"-sida så har ingenting hänt med den än. Den står lugnt kvar på "being reviewed".
<upprördhet typ="Sverker">Ska det va på det här viset? Ska det det?</upprördhet>

/s-o

Citat:

Skrevs ursprungligen av s-o
Är det någon som vet hur pass lång leveranstiden är på en iBook G4 just nu? Jag beställde en den 25:e, men enligt Apples "hålla koll på ordern"-sida så har ingenting hänt med den än. Den står lugnt kvar på "being reviewed".

Jag beställde en iBook G4 (mellanmodellen med 14" skärm), samt en Epsonskrivare) till min mor torsdagen den 27/11. Den leverades knappt en vecka senare, dvs. på förmiddagen den 4/12. Då stod visserligen status på AppleStore fortfarande på "Being reviewed", men det spelar ju mindre roll. Har de levererat prylarna kan de få reviewa hur mycket de vill...

/Göran

  • Medlem
  • 2003-12-09 16:25
Citat:

Skrevs ursprungligen av Göran Bolinder
Jag beställde en iBook G4 (mellanmodellen med 14" skärm), samt en Epsonskrivare) till min mor torsdagen den 27/11. Den leverades knappt en vecka senare, dvs. på förmiddagen den 4/12.

Skumt. Jag har beställt exakt samma paket till min moster, men det verkar inte vilja dyka upp. Dags att ringa Apple.

Tack för hjälpen!

/s-o

Det är nog din elaka syster som har snott iBook-arna.

1
Bevaka tråden