Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Skrevs ursprungligen av Sierra kan man välja ringsingal?????
ja, på mobiltelefoner av modernaste snitt kan man tydligen göra det, med reservation för hur det går med eventuell garanti ( ett slags hack helt enkelt)
Skrevs ursprungligen av johan skaneby ja, på mobiltelefoner av modernaste snitt kan man tydligen göra det, med reservation för hur det går med eventuell garanti ( ett slags hack helt enkelt)
Hohum... Ett hack!? Alla mobiler jag har haft har man kunnat välja signal på. Det skulle vara pappas gamla tegelsten som man inte kunde det på i så fall. Vad har du för mobil, Sierra?
Själv kör jag oftast bara med vibrator på min t100, annars finns det en "lågt surr" signal som jag har, eftersom den inte piper så förb***at.
Jag har "Lågt tonläge" på en t68i.
Det fanns en tid då jag hade programmerat in basgången till Bernadette med the Four Tops på en Ericsson. Världens bästa basgång. James Jamerson. Men det var länge sen nu.
Skrevs ursprungligen av Pelle Gustavsson Det fanns en tid då jag hade programmerat in basgången till Bernadette med the Four Tops på en Ericsson. Världens bästa basgång. James Jamerson. Men det var länge sen nu.
I agree!
Skulle helt klart funka som ringsignal i MP3 format på en P900. Men det finns det många låtar som gör.