Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Jag vill _inte synka med iCal

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej igen!

Nu försöker jag hjälpa en kille som precis bytt till en tungsten pga uppgradering till TiBook. Iaf, han har alltid kört kalendern i Palm Desktop och vill köra den i framtiden också egentligen men HotSync och iSync verkar bara synka iCal... Why is that?

Några idéer om det går att strunta i iCal och bara synka kalendern i Palm istället?

• Oregistrerad
  • 2003-03-18 21:44
Citat:

citera:Skapades ursprungligen av: Jeffery:
Hej igen!

Nu försöker jag hjälpa en kille som precis bytt till en tungsten pga uppgradering till TiBook. Iaf, han har alltid kört kalendern i Palm Desktop och vill köra den i framtiden också egentligen men HotSync och iSync verkar bara synka iCal... Why is that?

Några idéer om det går att strunta i iCal och bara synka kalendern i Palm istället?

Det bästa är att låta bli att pilla på inställningarna i "Hotsync manager" och "Conduit Settings". På något sätt har inställningarna från iSync följt med från den gamla installationen. Stäng av allt vad gäller iSync och slå på att Hotsync skall synka med Palms moduler istället.

1
Bevaka tråden