Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
En kommande version av Salling Clicker kommer att ge stöd för Sony Ericssons modeller P800 och P900 som använder Symbian som operativsystem. Salling Software visade upp den kommande versionen på MacWorld Expo i San Fransisco, som pågår tills imorgon Fredag.
Användare har sagt att de vill ha stöd för dessa telefoner. - Vi räknar med att kunna släppa Salling Clicker för Sony Ericssons Symbian-baserade telefoner i februari, säger Jonas Salling, VD på Salling Software.
Om nya versionen stöder några Symbian telefoner, borde det snabbt gå att stödja de flesta med Symbian. Jag antar att det är nästan lika jobbigt att skriva ett program för en som för flera telefoner.
Jag är väldigt nyfiken på om dessa programvaror kommer att stödja Entorage som jag använder för mina kontakter och mejl. Att macen och telefonen snackar utgår jag från men är det möjligt att P900 snackar med Entorage?
Testade just på min Nokia 6600. Verkar funka bra. Äntligen är 6600:an med i matchen!
Visst är 6600:an med i matchen. Skulle t.o.m. vilja påstå att den ligger långt före T610, Z600 mfl. Man kan ju få album covers från iTunes och förhandstitt på bilder från iPhoto. Försök det på en T610 ...
Dessutom rockar ju 6600:an nu när iSync funkar tillförlitligt.