Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Jag har fått ett quicksilverchassi av en okännd välgörare och jag kan inte riktigt komma på vad jag ska göra med det. Så jag skulle gärna se att ni kom med idéer om vad som kan göras.
Nej jag vill inte ha alkohol i den
Men däremot vill jag ha någon form av hårdvara. Men självklart inte peze-hårdvara
Men om det inte finns något bra och roligt allternativ så får jag sätta in ett mini-itxmoderkrt i den. då köper jag dock hällre en gammal G4:a eller en b/w G3:a och monterar in istället. jepp.
Den är inte riktigt snygg, äpplena är lite repiga och där är någon repa på sidan. Sen så är jag inte intresserad av att sälja det heller, jag skaffade det för att göra någonting roligt.
Synd att mitt 7300-moderkort är alldeles för stort, annars hade det flyttat in direkt.
Skrevs ursprungligen av stfm Världen slöaste G4. Sen kan du sälja den till något pulver. "Njae, du vet, Macarna är inte ballare än så här under den coola ytan".
Hahaha mjae, jag gör det mest för att få ett trevligt chassi till min BeOS-box
Genomskinliga sidor håller den på att få också, sjukt jobbigt att ta bort färgen dock.
Skrevs ursprungligen av JohanK Såna gamla burkar kan du få tag på lätt tror jag.
jo det får man nog men innan det la av hade jag suttit och löddat av en massa kontakter från moderkortet, sjukt jobbigt (det var inte det som tog kål på det.)