Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Problem med .mac/idisk

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Göteborg/Maastricht
  • 2004-01-16 16:21

Försöker lägga till bilder i min pictures folder men så fort jag försöker lägga till något så säger den att det är fullt. Trots att jag precis köpt 100mb extra?! Någon som vet vad det kan vara?

• Medlem
  • 2004-01-16 16:24

Kika på .mac-inställningarna i Systeminställningar. Vad står det där? Om du precis beställt 100 mb extra så kanske du inte fått dem ännu?

/majk

• Medlem
  • Stockholm
  • 2004-01-16 16:29
Citat:

Skrevs ursprungligen av Robban B
Försöker lägga till bilder i min pictures folder men så fort jag försöker lägga till något så säger den att det är fullt. Trots att jag precis köpt 100mb extra?! Någon som vet vad det kan vara?

Förlåt en OT-fråga! Vad kostar det?

Vänligen, Ylan

• Medlem
  • Göteborg/Maastricht
  • 2004-01-16 16:36

Hmm skumt nu fungerar det..Funderar om det kan ha att göra med min externa disk som går ner i vila och att jag har mitt itunes bibilotek där vilket även körs via backup så om disken är i vila kanske det blir problem..Får testa lite mer. Vet att det är ett problem om jag kör backup.

Normalt sätt kostar 100mb 60 dollar extra men jag betalade bara 6.90 dollar, det var någon kampanj tror jag, klickade förbi allt snabb:)

• Medlem
  • Stockholm
  • 2004-01-16 20:14
Citat:

Skrevs ursprungligen av Robban B
Normalt sätt kostar 100mb 60 dollar extra men jag betalade bara 6.90 dollar, det var någon kampanj tror jag, klickade förbi allt snabb:)

Måste säga att jag vore sugen på ett sådant erbjudande. Var fick du det någonstans?

Vänligen, Ylan

• Medlem
  • Göteborg/Maastricht
  • 2004-01-16 21:42
Citat:

Skrevs ursprungligen av Ylan
Måste säga att jag vore sugen på ett sådant erbjudande. Var fick du det någonstans?

Vänligen, Ylan

Det bara dök upp när jag loggade in via .mac och beställde mer utrymme, hade själv räknat med 60 dollar...

• Medlem
  • Stockholm
  • 2004-01-17 12:51

Lite fel plats. Flyttar...

• Medlem
  • Stockholm
  • 2004-01-19 00:20

Läser på upgrade-sidan hos .Mac:

Citat:

When upgrading now, you pay for the time remaining up to your membership's renewal date.

Det är inte detta som skett?

Vänligen, Ylan

1
Bevaka tråden