Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Inte för mig. Hur stabilt som helst.
Här kan jag vara uppkopplad mot 20 hosts samtidigt. På Limewire var max 10 för mig.
Hittar mycket som som jag aldrig hittat på Limewire.
Men...?? Jag får det inte att funka? Den hittar ingenting? Kan nån ta ett screenshot så jag kan få se hur det ser ut när det funkar.. för jag fattar inget??
Sökning, stabilitet och utseende får helt klart högsta betyg. Synd bara att man inte lyckas ladda ner något, för det är väl det som är meningen med fildelning. :rolleyes:
Ett skäl till att nedladdningarna är sällsynta är förmodligen att 0.6 inte stöder uppladdningar, så alla som kör gnutella och inte tillåter "freeloaders" går bort...
Jodå, jag har hittat ganska mycket, och dessutom lyckats ladda ner ett och annat. En sak som är lite irriterande är att Acquisition ofta "tappar" nedladdningen - status för en viss fil blir "Waiting" istället för "Downloading" - vilket innebär att man får ta bort den från nedladdningskön, leta upp den igen och fortsätta nedladdningen. Jag ser fram emot nästa version...
quote:Skapades ursprungligen av: Anders Båth: Någon som har nån aning varför mitt program inte hittar nåt? Jag har testat att söka på ord som borde finnas, t ex "love" och sånt... mysko...
Lyckas du koppla upp dig mot andra datorer? Dvs har du några active under Connections?
nu har det kommit en ny version igen... 0.61
fast jag kan fortfarande inte använda den.
krashar alltid efter 10 - 15 sek oavsett om man gör något med den eller inte.
hämta på versiontracker.com/macosx