Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Trasiga framsida på 99mac?

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Malmö
  • 2004-01-18 13:27

Är det ett nytt kreativt sätt att visa reklam eller är det bara nåt som är trasigt?

Ojdå - kollar på det direkt.

Ser inte ut så för mig. Vad har du för browser och OS? Finns felet kvar?

• Oregistrerad
  • 2004-01-18 17:03

Såg ut sådär för mig också i fredags, men nu så är det borta.

Mac OS X 10.3.2 / Safari 1.1.1

• Medlem
  • Stockholm
  • 2004-01-18 17:18

Sådär kan det se ut då och då även om man använder en webbläsare som normalt brukar funka.

Ibland står det "Välkommen tillbaka Rajje" i annonsrutan och ibland finns sökrutan på annonsplatsen. Och ibland är annonsen i sökrutan. Det kan vara hur som helst.

För det mesta är det normalt men då och då blir det fel. Jag använder alltid Safari 1.1.

Detta har också hänt mig någon enstaka gång...

• Medlem
  • Malmö
  • 2004-01-18 19:04
Citat:

Skrevs ursprungligen av Björnström
Ser inte ut så för mig. Vad har du för browser och OS? Finns felet kvar?

Safari 1.1 (v100.1)
OS X 10.3.2
Nej nu är det som vanligt

Det har hänt mig massvis med skumma saker i alla möjliga webläsare och os... men det har alltid försvunnit när jag har laddat om sidan.

Kristofer

Tror inte det är fel hos 99mac utan att det snarare är något mystiskt som händer med Safari & cache-filerna.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2004-01-18 22:43

Ja, det är säkert fel på Safari, men kanske går det ändå att göra något för att förhindra felet?
Många säger ju att fel som finns i Safari inte beror på att Safari är extra dåligt, utan på att tex Internet Explorer är gjort för att kunna hantera HTML som inte följer standard.

1
Bevaka tråden