Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hjälp Hjälp !!

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Fick ett medelande att det inte gick att ta emot fler e-poster i Netscape Navigator 4.75.Tömde då trash folder och arbetade vidare i Photoshop, efter 5 minuter när jag åter kollade nya mail hittade jag endast de äldsta 46 från 2001 i inboxen. De 900 senaste e-posterna är borta.Vad har hänt? Hur kan jag få tillbaka dem? Vissa av dem är ju brutalt viktiga för min fortsatta existens,är någon duktig på detta,Tacksam för snabbt svar. Vågar inte stänga av programet/Thomas

Dom ligger inte händelsevis i din "vanliga" papperskorg – den på skrivbordet??

Normalt finns dessa filer i Systemmapp -> Programinställningar -> Netscape User

/Brake6

Prova och sök på "trash", vad jag vet så hamnar dom inte i papperskorgen när man tömmer netscape, dom ligger nog kvar någon annanstans, vet tyvärr inte var.

Själv så tar jag en backup då och då av mailmappen under; systemmapp ,programinställningar;netscape users,
Duplicera den och spar den i en ny mapp, eller bränn av den på en cd

Tack för hjälpen friends, men min inbox datum för skapande är satt till samma tid som trashen tömdes tyvärr, det måste vara en bug för man kan inte tömma inboxen utan att först ha fört över den till trashen. Jag betalar 400 kr direkt i handen till den som kan plocka upp mina inbox e-postar i Netscape Comm. 4.75 de som gömmer sig någonstans på hårddisken.Har sökt med norton,men filen var ju flera 100 MB stor ,delaas denna upp vid trashtömning eller ??/Thomas

1
Bevaka tråden