Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

lite hjälp önskas :)

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2004-01-21 23:24

jag har 10.3 i form av tre st dmg filer, måste jag bränna dem för att jag ska instalera? eller är det bara att köra dem som dem e direkt?

Oj vad du kommer få bassning snart. Piratkopiering brukar inte uppskattas här.

Jag tror du måste bränna. Det gjorde jag. Du får inte packa upp dem för då förstörs de har jag för mig. Bränn de med skivavbildning.

• Oregistrerad
  • 2004-01-21 23:33

...eller så jobbar killen på en högskola eller institutionen som har rationalierat bort CD-kopiering i onödan.
Hur som helst måste du bränna skivorna med tex, Skivverktyg.

• Oregistrerad
  • 2004-01-21 23:33

ok tack för allt

• Oregistrerad
  • 2004-01-22 00:27
Citat:

Skrevs ursprungligen av Hugo
jag har 10.3 i form av tre st dmg filer, måste jag bränna dem för att jag ska instalera? eller är det bara att köra dem som dem e direkt?

• Oregistrerad
  • 2004-01-22 00:43

Man kan väl uppdatera till 10.3 utan att allt man har på datorn försvinner?

Rekommendationen är tydligen att man skall göra ett par backuper, formatera disken, installera och sedan läsa tillbaka backupen. Det skall ge en lite snabbare dator jämfört med att installera 10.3 ovanpå 10.X.

Jag får testa det när 10.4 kommer.

Citat:

Skrevs ursprungligen av Schuckert
...eller så jobbar killen på en högskola eller institutionen som har rationalierat bort CD-kopiering i onödan.

Jo det känns ju troligt.

Ungefär lika troligt som att man besöker denna sidan för att ladda ner program man redan äger men tappat bort orginalskivorna till:

xxxxxxxxxxxxx

Skapa ett konto så ser ni vad som finns där.

/ändrat: länk till piratkopieringssida

Senast redigerat 2004-01-23 16:08
  • Medlem
  • 2004-01-23 11:06

Oj, jag visste inte att jag tappat bort så många originalskivor! Vad bra att jag kan få tillbaka allt igen!:)

99mac tillåter inte att ni länkar till sidor med piratkopierad programvara, jag har tagit bort länken ovan.

Rickard får en varning för att han länkat till en bittorrentsida.

Stänger diskussionen eftersom det är uppenbart vad det är frågan om. /Martin

1
Bevaka tråden