Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Webkamera?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Tjörn
  • 2004-01-27 22:29

Vilken webkamera ska man köpa om man vill hålla sig inom 300 - 500 kronors gränsen?

Letat ett tag nu... kollat upp ioxperts drivrutiner men det är svårt att kolla av namnen hela tiden, samt att det inte är 100% säkert att alla kameror funkar...
så vilka kameror vet ni fungerar?

Jag har använt en Philips ToUcam Pro (PCVC740K) med just IOXperts drivrutiner och den fungerade utmärkt. Nu använder jag en Philips Vesta Scan (PCVC690K) och även den fungerar felfritt med IOXperts drivisar.

Just Vestan hittade jag på tradera.com och klubbade in den för 160 kronor

• Oregistrerad
  • 2004-01-27 23:33

Du får väl göra som jag gjorde - skriv ut ioxperts och macams lista och ha den i fickan när du går in och river i lågprislådorna i pezebutiken…
Eller oxå fegar du lite och lägger på två hundra och köper något som finns på logitechs macsidor
(om man tror att logitech långsiktigt är allertare på att underhålla drivrutiner än vad ioxpert och macam är - fan tro't)

• Medlem
  • Tjörn
  • 2004-01-28 00:16
Citat:

Skrevs ursprungligen av Leif Karlsson
Jag har använt en Philips ToUcam Pro (PCVC740K) med just IOXperts drivrutiner och den fungerade utmärkt. Nu använder jag en Philips Vesta Scan (PCVC690K) och även den fungerar felfritt med IOXperts drivisar.

Just Vestan hittade jag på tradera.com och klubbade in den för 160 kronor

Några länkar till vart man kan köpa denna?

Citat:

Skrevs ursprungligen av Ricky
Några länkar till vart man kan köpa denna?

Hmm, tror inte man hittar dessa två ute i butikerna längre. Vestan är en rätt gammal modell och ToUcamen har nog ersatts av dess uppföljare.

1
Bevaka tråden